(+99879) 224-01-21 Maktab ma`muriyati
» » » Pedagoglar kasb mahorati yangicha talablar asosida baholanadi.

Pedagoglar kasb mahorati yangicha talablar asosida baholanadi.

  • 2-04-2017, 13:41
  • ziyo11
  •  
  • 1873
  •  
  •  

O'zbekiston Oliy va o'rta maxsus ta`lim vazirligi O'rta maxsus, kasb-hunar ta`limi Markazi, Mehnat vazirligi hamda O'zbekiston Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi pedagog kadrlarni attestatsiyadan o'tkazishga doir yangi talablarni tasdiqladi. 2016-yil 21-dekabrdagi qo'shma qarorga ko'ra, maktabgacha, umumiy o'rta, o'rta maxsus, kasb-hunar va maktabdan tashqari davlat ta`lim muassasalari pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlariga oydinlik kirituvchi Ilova ma`qullandi. Bu haqda, Norma.uz sayti yozmoqda. Hujjat davlat tilida qabul qilingan va 2016-yil 26-dekabrdan kuchga kirgan. Mazkur mezonlar bilan quyida tanishish mumkin.

O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta`lim vazirligining O'rta maxsus, kasb-hunar ta`limi markazi, Xalq ta`limi vazirligi, Mehnat vazirligi va Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazining 2016-yil 21-noyabrdagi 86/qq, 14-mh, 37/qq, 21/qq-son qaroriga ilova

Maktabgacha, umumiy o'rta, o'rta maxsus, kasb-hunar va maktabdan tashqari davlat ta`lim muassasalari pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari

Maqolada xatoni uchratgan bo'lsangiz, unda xato matnni belgilab, CTRL + ENTER klavishasini bosing.



Ma`lumot
Mehmon guruhida bo`lgan Foydalanuvchilar ushbu maqolaga sharh qoldira olishmaydi.

OBUNA

Veb-sayt yangiliklariga obuna bo`lish


Veb-sayt ma`lumotlaridan foydalanilganda, 11-MAKTAB.UZ manbaa sifatida ko`rsatilishi shart!
Matnni ovozli eshitish uchun kerakli jumlani belgilab, bir necha soniya kuting.
"SENSORIKA"

MAXSUS IMKONIYATLAR

Ko`rinish

A
A
A

Shrift o`lchami

0% ga kattalashtirish

T/r

Baholash ob`yekti

Ball

I. Maktabgacha ta`lim muassasalari pedagog kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari

1.

Mashg'ulot (dars) o'tish mahorati

jami 100 ball

a)

mashg'ulot (dars) tahlillari uchun:

20 ball

 

12 ta va undan ortiq mashg'ulot (dars) tahlil qilinganda

20 ball

 

8 10 ta mashg'ulot (dars) tahlil qilinganda

15 ball

 

5 7 ta mashg'ulot (dars) tahlil qilinganda

10 ball

b)

ochiq mashg'ulotlar (darslar) o'tganligi uchun (har o'quv yilida):

20 ball

 

ikki marta ochiq mashg'ulot (dars) o'tilganda

20 ball

 

bir marta ochiq mashg'ulot (dars) o'tilganda

10 ball

v)

davlat talablari bo'yicha reyting ko'rsatkichlari uchun:

30 ball

 

86 100 foiz

30 ball

 

71 85 foiz

25 ball

 

56 70 foiz

20 ball

g)

ta`lim-tarbiya berish vositalari va shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun

10 ball

d)

tavsiya etilgan ilg'or pedagogik uslub va texnologiyalarni (case study uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda  o'qitish, amaliy o'yin, interfaol ta`lim uslubi va boshqalar) qo'llaganligi uchun

20 ball

2.

Mehnat samaradorligi

jami 100 ball

a)

mashg'ulotlar (darslar) ishlanmalari ishlab chiqqanligi uchun

20 ball

b)

o'quv seminarlari yoki metodik birlashmalarda uslubiy ishlanmalari bilan ishtirok etganligi uchun:

30 ball

 

respublika miqyosida

30 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi, viloyat (Toshkent shahri) va tuman (shahar) miqyosida

20 ball

v)

ilg'or pedagogik ish tajribalarini o'rganganligi va ish tajribasini ommalashtirganligi uchun:

30 ball

 

respublika miqyosida

30 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi, viloyat (Toshkent shahri) va tuman (shahar) miqyosida

20 ball

g)

ishlab chiqilgan uslubiy materiallar uchun:

20 ball

 

metodik tavsiyalar uchun

10 ball

 

mualliflik dasturlari uchun

10 ball

II. Umumiy o'rta ta`lim muassasalari pedagog kadrlarining
attestatsiya natijalarini baholash mezonlari

1.

Dars o'tish mahorati bo'yicha

jami 100 ball

a)

dars mashg'ulotlari tahlillari uchun (har o'quv yilida):

20 ball

 

34 soat va undan ortiq dars tahlil qilinganda

20 ball

 

22 30 soat dars tahlil qilinganda

15 ball

 

12 20 soat dars tahlil qilinganda

10 ball

b)

ochiq dars o'tganligi uchun (har o'quv yilida):

20 ball

 

uch marta ochiq dars o'tilganda

20 ball

 

ikki marta ochiq dars o'tilganda

15 ball

 

bir marta ochiq dars o'tilganda

10 ball

v)

ta`lim oluvchilarning o'quv fanidan reyting ko'rsatkichlari uchun (sinf jurnallari asosida)

20 ball

 

86 100 foiz

20 ball

 

71 85 foiz

15 ball

 

56 70 foiz

10 ball

g)

ta`lim berish vositalari hamda shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun

20 ball

d)

tavsiya etilgan ilg'or pedagogik uslub va texnologiyalarni (case study uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda o'qitish, amaliy o'yin, interfaol ta`lim uslubi va boshqalar) qo'llaganligi uchun

20 ball

2.

Mehnat samaradorligi

jami 100 ball

a)

ta`lim oluvchilarning tayyorgarligi uchun (tashqi nazorat ishi orqali aniqlanadigan reyting ko'rsatkichlari bo'yicha):

30 ball

 

86 100 foiz

30 ball

 

71 85 foiz

20 ball

 

56 70 foiz

10 ball

b)

ta`lim oluvchilarning fan olimpiadalari, ko'rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun:

30 ball

 

respublika va xalqaro miqyosda bo'lsa

30 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo'lsa

20 ball

 

tuman (shahar) miqyosida bo'lsa

10 ball

v)

attestatsiyadan o'tuvchilarning ko'rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun:

40 ball

 

respublika va xalqaro miqyosda bo'lsa

40 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo'lsa

30 ball

 

tuman (shahar) miqyosida bo'lsa

20 ball

III. Jismoniy yoki psixik rivojlanishida nuqsoni bo'lgan bolalar
uchun ixtisoslashtirilgan maktab va maktab-internat pedagog
kadrlarining attestatsiya natijalarini baholash mezonlari

1.

Dars o'tish mahorati

jami 100 ball

a)

dars mashg'ulotlari tahlillari uchun (har o'quv yilida):

20 ball

 

34 soat va undan ortiq dars tahlil qilinganda

20 ball

 

22 30 soat dars tahlil qilinganda

15 ball

 

12 20 soat dars tahlil qilinganda

10 ball

b)

ochiq darslar o'tganligi uchun (har o'quv yilida)

20 ball

 

uch marta ochiq dars o'tilganda

20 ball

 

ikki marta ochiq dars o'tilganda

15 ball

 

bir marta ochiq dars o'tilganda

10 ball

v)

ta`lim oluvchilarning o'quv fanidan reyting ko'rsatkichlari uchun (sinf jurnallari asosida)

20 ball

 

71 100 foiz

20 ball

 

56 70 foiz

15 ball

 

50  56 foiz

10 ball

g)

ta`lim berish vositalari hamda shakllarini maqbul ravishda tanlaganligi uchun

20 ball

d)

tavsiya etilgan ilg'or pedagogik uslub va texnologiyalarni (case study uslubi, loyihalar uslubi, hamkorlikda o'qitish, amaliy o'yin, interfaol ta`lim uslubi va boshqalar) qo'llaganligi uchun

20 ball

2.

Mehnat samaradorligi

jami 100 ball

a)

ta`lim oluvchilarni tayyorlash samaradorligi uchun

50 ball

 

ta`lim oluvchilarni tayyorlash uchun rivojlantiruvchi (korrektsion) materiallar yaratgan, ilg'or pedagogik ish tajribasi respublika miqyosida ommalashtirilgan, metodik tavsiyalar va mualliflik dasturlari ishlab chiqqan bo'lsa

50 ball

 

ish tajribasi Qoraqalpog'iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida ommalashtirilgan, dars (mashg'ulot) o'tish uchun ko'rgazmali va tarqatma materiallar, metodik tavsiyalar yaratgan bo'lsa

40 ball

 

ish tajribasi tuman (shahar) yoki ta`lim muassasasi bo'yicha ommalashtirilgan, dars (mashg'ulot) o'tish uchun ko'rgazmali materiallar yaratgan bo'lsa

30 ball

b)

ta`lim oluvchilarning fan olimpiadalari, ko'rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun:

20 ball

 

respublika va xalqaro miqyosda bo'lsa

20 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo'lsa

10 ball

 

tuman (shahar) miqyosida bo'lsa

5 ball

v)

attestatsiyadan o'tuvchilarning ko'rik-tanlovlar va turli musobaqalarda erishgan yutuqlari uchun:

30 ball

 

respublika va xalqaro miqyosda bo'lsa

30 ball

 

Qoraqalpog'iston Respublikasi va viloyat (Toshkent shahri) miqyosida bo'lsa

20 ball